Monday, January 22, 2007

     Ajde da se zagrlimo, bas zainat svima…


04.15. ujutro (ili ujutru, nikad nisam siguran kako je ispravno, nek mi neko kaze)

I eto, stisa se bura posle doceka nove 007 godine! Svako cudo za tri dana. Sad bar vise ne moram da odgovaram na pitanja : “Dje ces za novu?” i “Dje si bio za novu?”. Idite svi dovraga! Zamalo pa da napravim ceduljicu na kojoj pise “Kuci cu za novu godinu, j***** vas ona!” i da to iskopiam u jedno 200 primjeraka i da svima redom dijelim kad ih sretnem.

Inace rijetko idem kuci, pa k’o velim, idem za praznike makar da se ljudski vidim sa mojima. I tako, uzivah ja u gledanju novogodisnjih programa i izlivima muzicke inspiracije nasih bajnih pjevaca! A cega sve ne vidjeh i cuh! O sveti preci moji, sta se ovo desava! Pitam se ponekad do kad cemo slusati Cece i Jece i njima slicne? Skoro nedje sam sa drustvom raspravljao o tome, pa jedan mangup veli: “Slusacemo mi njih dok ne pocrkaju starije generacije, jer to ide sa koljena na koljeno.” Rekoh, majku mu, nije valjda da cekas da ti umre cale pa da pocnes slusati normalnu muziku. Meni se sve cini da cemo ih slusati jos dugo, nema njima smrti, oni su ko bubasvabe, hrane se ljudskim primitivizmom. Mada, ruku na srce, mi i ne zasluzujemo bolje! Mi smo ti koji biramo muziku, politicare i slicne stvari, a opet se neprestano zalimo nesto. Sve mi ovo izgleda kao proizvod sveopste halucinacije u kojoj zivimo. No sta da se radi, valjda ljudi imaju potrebu da s vremena na vrijeme cuju kako zvuci sisa kad se prikljuci na struju.

Izgled nasih pjevacica je posebna prica! Silikoni u grudima, usnama... mozgu! A sve kao glume neke ribe... hahahaha. Cvrsto sam ubijedjen da postoje stenogrami sa ostavinskih rasprava koji bi me vise uzbudili od nasih pjevacica (pogotovo sa Pinka i MBC-a). A ni pjevaci nisu bog zna sta. Svaki put kad na MBC vidim onog malog krelca sa kravatom i pocijepanim farmerkama, slatko se nasmijem. Dje ga iskopase, oci im ispale. Frizura koju bi i Komunisticki pokret u vrijeme okupacije proglasio zastarjelom! Kosa puna gela, ulja, pticjih govanaca i ko zna cega sve ne! I lik koji pjeva teski narodnjak (Ajde mala hodi vamo, po zezanju da mu damo :), a na majici mu pise „Rock and Royalty”!!!!!!!!!!!! Vidi sliku :(



A tek humoristicki programi! Odavno nisam vidio nista gluplje od one Policijske stanice! Dno dna!!! Znas ono kad se nekad nasmijes, pa te posle satima sramota sto si se nasmijao? E tako je meni bilo svaki put kad cujem i vidim one gluposti. Sve vise sam ubijedjen da smo vrlo plodno tle za razvoj ljudske gluposti. A to je vrlo unosan biznis. Postoji samo jedan problem: to ne mozemo da izvozimo u Evropu!

Posebnu car predstavljaju one fore sa slanjem poruka namijenjenih za muzicke zelje (vidi na gornjoj slici). Vremenom je to postalo mjesto komuniciranja ljudi sa „specijalnim seksualnim potrebama”. Ako se covjek pita sta rade crnogorci u 3 sata ujutru, evo odgovora: to sve vrvi od svingera, aktvnih i pasivnih, prijatnih bi-mladica, fotografa koji besplatno slikaju parove u intimnim momentima. Crna Gora kipi od simpaticnih studenata koji bi da posmatraju gospodje dok mokre. Dje je sad Jevrem Brkovic da to zabiljezi u svojoj novoj knjizi „Ispovijest jedne napaljene Zecanke”.

Druze, ti si ranjen? Ostavi, to je samo ogrebotina :)



I da ne zaboravim, nekoliko stihova iz novogodisnjeg programa:



“Ti imas cerku

i ona je zensko…”


„Daj mi s’ nekom zenom rat

Nisi mi ti brate brat!”



“Mlad sam momak velika je steta,

Sto po mozgu rakija mi seta,

Duni vjetre malo preko jetre,

Duni vjetre malo preko jetre,

Umrjecu od bola,

Umrjecu od bola,

Izgorjelo sve od alkohola!

Pio sam razne cajeve od nane,

Ali nisam zaljecio rane,

Rakija se priblizila dusi,

Crna mi se cigerica susi!”



”Stikle na noge, noge u kola i tetovaza na ledja gola.

Ludila puno, malo sramote, volim te volim, skote zivote...”



“Ako imas cuku, ako imas herca

pokloni mi bundu od nerca

ako imas petlju, ako imas cuku

dijamantski prsten stavi mi na ruku!”



"Sta ce meni kola i kuca sa spratom,

Kad ja volim jednog sa debelim vratom,

Pa ga cesto molim kad radi masazu,

uteraj mi, uteraj... kola u garazu"



”Ajde mala hodi vamo

po zezanju da mu damo!"



“Hej nemacki policajci posaljite mojoj majci

razglednicu ovog divnog grada

Nek pomisli moja mati da je lepo da ne patim

neka neka neka mi se nada.”



”Ta tvoja mala erogena zona

Tako je blizu mojih pantalona

Juce bih rado posao za njom

Al' ko jos to radi nedeljom?”



 

2 Comments:

At 2:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Vala, Direktore(sa velikim D), dugo te nije bilo, ali ti je svaka ko Njegoševa...
U sveopštem haosu, evo još bisera naših stihoslepaca, koji edukuju generacije i generacije mladih (pa nije to mala stvar, čoveče...)
"OPROSTI ŠTO SE SEĆAM SVEGA
MNOGO VIŠE NEGO BILO ČEGA" ...
A to što si jedva dočekao da prođe Nova Godina-pa čekaj malo... Još malo pa će i kineska Nova Godina. A izgleda da će se ona sve više i više slaviti na ovim prostorima...
Nadam se da čemo se uskoro videti...
Pozdrav iz Zaječara

 
At 9:04 AM, Blogger trakana said...

svaka cast!

 

Post a Comment

<< Home