Sunday, October 22, 2006

U nedostatku pametnijih stvari, napravih ja svoj blog. Znate kako je to u nasem narodu: vidio dje drugi to rade, a nisam ni ja gori cojek od njih, pa ocu vala bas! Tako vam je sve to kod nas. A ne valja raditi mimo ljudi, sta ce svijet reci? Dijete od takvih roditelja, pa da okrene mimo svijeta, boze me sacuvaj!

Evo dok pisem ove gluposti, nadjoh pored kreveta jednu bocu kruske. Dobra! Domaca, iz mog dvorista. Sipam sebi prvu casicu, 0,03 dl, kafanska. U zadnje vrijeme me nesto oce rakija, ne znam sta mi je. A posebno loza. Imaju strasnu domacu u bifeu Pravnog. 50 centi casica. Znaju me vec, pa nekad dobace i po koju turu dzabe. Citam u novinama da je moguce zivjeti i bez alkohola. Koje s*anje.
Sipam drugu casicu.
Saginjem se da vratim bocu na pod, vidim mrtvu bubasvabu pored nogara od stolice. Kad se bolje prisjetim, mislim da sam je tu vidio i prije 10ak dana, sto znaci da nisam odavno cistio sobu, to moram sjutra odraditi (nikako ne danas).
Treca casica.
Sad mi vec postaje toplo. Zove me drugarica, kaze: "bio si strasan veceras na televiziji, bas sam se odusevila". Mislim, idi u materinu, samo sam jednu recenicu progovorio, sta tu moze biti tako strasno. Ko zna sta ona oce sad u ovo gluvo doba, sve mi se cini da je samo trazila povod da zovne. Kad sam ja htio, nije dala. E neces ni sad vala!
Cetvrta.
Sinoc kad sam ulazio u zgradu padne mi saksija na glavu. Plasticna, bjese i malo zemlje u njoj. Valjda nije niko namjerno. A mozda i jeste, ko ce ga znati. Nedavno sam se doselio. Mozda je to neki obicaj, za dobrodoslicu. Kako rece Apis, "na psu rana, na psu i zarasla", valjda ce i mene ova ogrebotina brzo proci.
Peta.
Ma idi bre u k****, dosta je za veceras. Citam nedje da je moguce umrijeti od prevelike doze alkohola. Bog te mazo, o tome nikad nisam razmisljao. Sta da preceram toliko, pa da crvrcnem nedje, a? Ipak ne bih, mlad sam jos uvijek za to. Mislim, nije da se bojim smrti, samo ne bih da budem tu kad se to bude desilo.
Dosta je za veceras. Pisanja, ne rakije. Odoh.

12 Comments:

At 7:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Umjesto mudrosti... Savrsen naziv :)
Moram ti reci da sam u momentu dok sam citala dio o saksiji zamisljala macka Toma :))))
nadam se da nije bilo tako strasno
:D
I.V.

 
At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

OOO, cestitam.
Blog je lep nacin da nesto svoje podelis sa drugima.
Hajde da podelimo tu rakiju kad dodjes u Zajecar
Pozdrav, Jovici

 
At 10:31 AM, Blogger Slobo said...

ma...

 
At 10:36 AM, Blogger Slobo said...

mnoge od ovih stvari koje pisem su cista izmisljotina... nadam se da ne zamjerate:) jes, pa od svih ljudi da bas meni saksija padne na glavu:)

 
At 12:34 PM, Anonymous Anonymous said...

Saksija, hm...da, da...
Ili su te gadjali ili imas veliku glavu...

 
At 12:35 PM, Anonymous Anonymous said...

saksija, hm...da, da...
Ili su te gadjali ili imas VELIKU glavu, hahaha...

 
At 4:15 PM, Anonymous Anonymous said...

me said :)) the following:

Care, meni je dovoljno da vidim vreme slanja po grinicu i da apsolutno razumem prvu recenicu... :)

eli

 
At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said...

zamisljas kako ti saksija pada na glavu...
hmmmmmmmm
hmmmmmm
dooobro
:D
I.V.

 
At 1:35 AM, Blogger Slobo said...

Ma... ovo vrijeme uglavnm vara. Tekstove pisem uglavnom posle ponoci, prije spavanja, a ujutru ih kacim.

 
At 8:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Slobice... (ja i tvoja tetka obozavamo ovako da te zovemo)...
Tvoj poslednji tekst je dokaz da je nas mentalitet nepobjediv... Mora brada da se odrzava, sta ces takva su vremena... Al smo srecan narod u poredjenju sa svima ostalima ovamo daleko...
"ko zna zasto je to dobro" ali samo nastavi...

 
At 4:47 AM, Blogger Slobo said...

Nina, ti li si? Potpisite se, da ja ne gatam ko ste:)

 
At 4:47 AM, Blogger Slobo said...

Nina, ti li si? Potpisite se, da ja ne gatam ko ste:)

 

Post a Comment

<< Home