Saturday, November 18, 2006

Musko-zenski odnosi*

Ja u stvari nikad nisam shvatio zasto se seksualne potrebe muskaraca i zena toliko razlikuju. I nikad nisam shvatio sve to sa Venerom i Marsom. Takodje, nikad nisam shvatio zasto muskarci razmisljaju glavom, a zene srcem. I na kraju, nikad nisam shvatio zasto gen seksualne zelje toliko oslabi kada cuje rijeci "Da, uzimam".

Na primjer: jedne veceri, prosle nedjelje, moja djevojka i ja smo bili u krevetu. Strast je pocela da se rasplamsava... kad je ona rekla:
- Ne mogu sad, nisam raspolozena... Htjela bih da me samo malo drzis u narucju.
Rekoh:
- STA??... Sta je sad pa to?
I onda je rekla rijeci kojih se boji svaki muskarac na planeti:
- Ti jednostavno ne razumijes moje emocionalne potrebe koje imam kao zena, da bih zadovoljila tvoje fizicke potrebe koje imas kao muskarac. Na moj zbunjeni pogled je odgovorila:
- Zar ne mozes da me volis zbog onoga sto jesam, a ne samo zbog onoga sto radim s tobom u krevetu?
Shvativsi da to vece nece biti nista, okrenuo sam se i zaspao.

Iduceg dana sam odlucio da otkazem sve zakazane poslove da bih proveo vrijeme sa njom. Otisli smo na rucak, a onda sam je odveo u jednu robnu kucu sa ogromnim odjeljenjem za zensku garderobu. Pratio sam je okolo, dok je isprobavala nekoliko veoma skupih kompleta. Nije mogla da se odluci koji da uzme, pa sam joj rekao da cemo ih sve kupiti. Htjela je i cipele, koje bi se slagale sa tim kompletima, pa sam joj rekao da uzme po jedan par za svaki komplet. Stigli smo i do dijela sa nakitom gdje sam joj uzeo par dijamantskih mindjusa. Da vam kazem... bila je taakoooo uzbudjena. Mora da je mislila da sam na korak do bankrotstva. Pomislio sam da me testira kada je zatrazila i znojnice za tenis, iako nikada u zivotu nije uzela reket u ruke. Mora da sam je bacio u razmisljanje kad sam joj rekao:
- Naravno, draga.
Skoro da je bila blizu seksualnog zadovoljstva od silnog uzbudjenja. Smijeseci se, konacno je rekla:
- Mislim da bi ovo bilo sve, hajdemo do kase.
Jedva sam se suzdrzavao kad sam joj odgovorio:
- Ne mogu sad, nisam raspolozen.
Lice joj je poprimilo blijed izgled kada je spustila vilicu i izustila:
- STA??
Onda sam joj rekao:
- Samo sam htio da DRZIS ove stvari u narucju neko vrijeme... Ti jednostavno ne razumijes moje finansijske probleme koje imam kao muskarac, da bih zadovoljio tvoju zelju za kupovinom koju imas kao zena.
I bas kad je imala taj pogled (kao) da zeli da me ubije, dodao sam:
- Zar ne mozes da me volis zbog onoga sto jesam, a ne samo zbog stvari koje ti kupujem?

Ocigledno, ni veceras nece biti nista :)


*Preuzeto sa nekog sajta, zaboravio sam kog...

3 Comments:

At 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

e ovo ti je dobro svaka ti cast... :)

Mozda zbog alkohola koji sam popio nocas sam u sobi mozda zbog ovoga sto sam pocitao ali trebalo mi je nekoliko minuta da se smirim da bih mogao da napisem ove rijeci...

puno pozdrava iz inostranstva ;)

 
At 3:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Bilo bi korektno da si naveo izvor ili makar cijelu priču stvaio pod navodnike.

 
At 9:14 AM, Blogger trakana said...

svaka cast onom ko je napisao vov a i tebi koji si podelio sa nama!
gaga

 

Post a Comment

<< Home